Kundehierarkiet
Med kundehierarkiet sikres, at kundedata registreres og redigeres ét sted, én gang for alle, fælles for hele organisationen.

KeyAccountPanel er det centrale toppunkt i kundehierarkiet. Hér registreres stamdata og kontaktdata for grossister og kæder. Hér journaliseres kommunikation, samhandelsaftaler o.l. pr. kunde.
Herfra udskrives kundespecifikke prislister, brevflet-filer m.v.
Defaults for kampagneindsalg, betalingsformer, leveringsformer, ordretyper o.l. angives også hér..

ButiksPanel importeres evt. fra ekstern kilde (ERP/økonomisystem og/eller Stockmann). Butiksdata knyttes til KeyAccountPanel via kategorikode eller kædenr.

BesøgsPanel er den delmængde af ButiksPanel, der besøges. Hér findes kundekort med kontaktdata, butiksstamdata og butikstjek. BesøgsPanel viser også butikkens historik uge-for-uge, fordelt på: besøg, besøg-med-ordrer, salg-ind og salg-ud.